Freitag, 17. Oktober 2014

سمينار ترو سامفوندسراسري در استكهلم پايتخت كشور سلطنتي سوئد برگزار گرديد!



سمينار ترو سامفوندسراسري در استكهلم پايتخت كشور سلطنتي سوئد برگزار گرديد!

روز پنجشنبه تاريخ ٢٠١٤/١٠/١٦ سمينار فوق با حضور تمام ارگانها ،وبنيادهاي ذيربط اعم از دولتي، امنيتي، اجتماعي ،دانشگاهي و،متخصصان در حوزه هاي مربوطه تشكيل شد.و آقاي علي اصغر خسروي سخنگو كانون آئيني ياري و يارسان به نمايندگي از طرف يارسانيان خارج از كشور در سوئد در اين سمينار حضور داشتند.

موضوع اصلي بحث بيگانه ستيزي ورشد نژاد پرستي در جامعه سوئد حتي در سطح ادارات نيز هرازگاهي ديده ميشود.حتي در سطح ادارات نيز هراز گاهي ديده ميشود از دانشگاه چلز يوتبوري بودند،بمراتب به شرح اوضاع بعضاً تنش بار سوئد پرداختند كه اقدامات نژاد پرستانه وتخريبات و تهديدات عليه گروهاي و نژادي به وقوع پيوسته براي نمونه ، مراکز و مسيحيان، مسلمانان و يهوديان مورد دستبرد خرابكارانه قرار گرفته اند.اين امر بيگانه ستيزي موجب نگراني و عدم امنيت خارجيان حتي سوئديها شده است .

لازم به ذكر است نماينده سوسيال دپارتمان (سازمان اجتماعي) آقاي الف كارلسون وآقاي دانيل از اداره پليس مركزي در مورد چگونگي پي گيري وتعقيب دستگيري مرتکبین اعمال خرابکارانه و مجرمين توضيحاتي دادند.

در موقع پرسش و پاسخ مشكلات موجود در خارج از كشور بخصو ص در كشور هاي خاورميانه  از جمله عراق و سوريه مطرح گرديد،

نماينده كانون ياري و يارسانيان سوئد آقاي علي اصغر خسروي در نوبت خود و مشكلاتي كه جامعه يارسان در سطو ح مختلف با آن دست به گريبان است از جمله تبعيض و بي عدالتي روز مره و محروميتهاي رايج در جامع ايران بطور عموم و مردم يارسان بطور اخص ظلم مضاعف ديني و نژادي بر آنها ميشود.

نماينده آئيني يارسان اضافه كردند ،من با عرض احترام براي حضار و نماينده گان بنياد هاي اسلامي، به اطلاع شما برسانم قتل عام بيست و پنج هزار مردم بي دفاع و بي گناه و اسارت بيش از هزار. نفر زنان اخير ايزديان به وسيله دولت اسلامي شام و بغداد (داعش) از خواهران و برادران و ديگر گروه هاي نژادي و اقليت ديني زنگ خطري جدي براي جامعه بشريت مي باشد.

لذا بعنوان عضوي از ملت كور
د قرابت تام ديني با مردم ستمديده ايزدي شنگال و كوباني از شما شركت كننده گان كه نماينده گان اديان مختلف وادارات مختلف سوئد هستيد ميخواهم و مراتب مظلوميت جامعه يارسان و نارضايتي مردم ما را به گوش كشورهاي متبوع خويش برسانند.



سمينار ساعت ٩.٣٠ شروع و ساعت ١٦.٠٠ پايان يافت.

كانون آئيني ياري و يارسان

استكهلم - پايتخت كشور سلطنتي سوئد

تاريخ ٢٠١٤/١٠/١٦

Keine Kommentare: