Dienstag, 8. Dezember 2015

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﯾﻢ،ﺗﺠﺰﯾﻪ ﻃﻠﺐ ﻭ ﺟﺎﺳﻮﺱ ﺧﻄﺎﺑﻢ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ!



ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،تمام کارخانه های شهرهای کوردنشین را تعطیل نمیکردند .مثل شهرک صنعتی کرماشان ...... درعوض تمام صعنت کشور
در خدمت اصفهان و شیرازو اراکی ویزد یه

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺳﺮﺍﺳﺮ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻥ

ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﺎﺩﮔﺎﻥ ﻧﻈﺎﻣﯽ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ !5هزار پادگان و 800 هزار نیرودر کشور اماد کورد کشی هستند به مانند زمان خمینی که جهاد کورد کشی داد و فارسو ایرانی به کوردکشی اومدن و 14 هزار خمپاره را درشهرهای کورنشین سرزن وبچه کوردخالی کردند

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺯﺑﺎﻥ ﻭ ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ

ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻏﻨﯽ ﮐﻮﺭﺩﯼ برای کوردستان تدریس میشد!

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ، ﺯﺑﺎﻥ ﮐﻮﺭﺩﯼ ﻣﻠﺖ

ﻣﻦ ﻣﻤﻨﻮﻉ ﻧﻤﯽ ﺷﺪ !

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،تاریخ ماد وگوت را از بین نمیبردن،کوروش هر چیزی را که متعلق به ماد بود از بین نمیبرد!و نوادگانشراه کشتاراورا درکوردستان ادامه نمیدادند

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﯿﺪﺍﺩﻧﺪ ﺗﺎ

ﻧﺎﻣﻬﺎﯼ ﮐﻮﺭﺩﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﻤﺎﻥ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯿﻢ !نه یک سری نام گزینیشی را که از قبل معیین کردند

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،اگر ایرانی بودم پدرم و پدران کوردستان واسه سیر کردن بچه شون سینه شون رو سپر گلوله های نیروی انتظامی نمیکردن!

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺍﯾﻦ ﻧﺴﻞ ﮐﺸﯿﻬﺎﯼ

ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻣﻠﺖ ﮐﻮﺭﺩ ﺭﻭﺍ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ !

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ ﻭ

ﻟﺒﻨﺎﻥ و سوریه ﺍﻧﺪﮐﯽ ﺍﺯ ﻣﻈﻠﻮﻣﯿﺖ ﻣﺎ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﺩﻥ !

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﻃﺎﻋﻮﻥ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ ﻭ

ﻓﻘﺮ ﻭ ﺍﻋﺘﯿﺎﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻥ ﺍﺷﺎﻋﻪ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ !

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺟﻬﻨﻢ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻣﺮﮐﺰﯼ

ﺭﺍ ﺟﻨﺖ ﻭ ﺟﻨﺖ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻥ ﻣﻦ ﺭﺍ ﺟﻬﻨﻢ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻧﺪ !

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺟﻐﺮﺍﻓﯿﺎﯼ ﮊﺋﻮﭘﻠﺘﯿﮏ

ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﻋﻤﺪﺍ ﺩﺭ ﺑﻦ ﺑﺴﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﺩﻧﺪ !

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺣﺪﺍﻗﻞ 1 ﺳﺎﻧﺘﯿﻤﺘﺮ

ﺭﺍﻩ ﺁﻫﻦ ﻭ ﯾﺎ ﺍﺗﻮﺑﺎﻥ ﺩﺭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻥ ﻣﯽ ﺳﺎﺧﺘﻨﺪ !

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﻓﻘﻂ ﮐﺸﻮﺭ

ﻓﺎﺭﺳﻬﺎ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ !

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﻪ

ﺯﺑﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﯾﻢ،ﺗﺠﺰﯾﻪ ﻃﻠﺐ ﻭ ﺟﺎﺳﻮﺱ ﺧﻄﺎﺑﻢ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ!

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﯿﺪﺍﺩﻧﺪ ﺗﺎ

ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﻣﺎ ﺑﻪ ﮐﻮﺭﺩ ﺑﻮﺩﻥ ﺧﻮﺩ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﮐﻨﻨﺪ !

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،رهبران کورد را اعدام و ترور نمیکردن!

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ، ﺷﻮﻭﻧﯿﺴﺘﻬﺎﯼ ﻓﺎﺭﺱ

ﺭﺍ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺩﺍﺭ ﻋﺮﺻﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻧﻤﯽ ﺳﺎﺧﺘﻨﺪ !

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﻣﻌﻠﻢ ﺑﯽ ﮔﻨﺎﻩ کوردستانم ﺭﺍ

ﺑﺎﻻﯼ ﺩﺍﺭ ﻧﻤﯽ ﺑﺮﺩﻧﺪ .( ﻓﺮﺯﺍﺩ ) و احسان فتاحیان کورد کرماشان را که ده سال حکم به او داده بودند را اعدام نمیکردند

ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺧﻤﯿﻨﯽ ﺩﺭ 28

ﻣﺮﺩﺍﺩ ﺣﮑﻢ ﺟﻬﺎﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻋﻠﯿﻪ ﻣﻠﺘﻢ ﺻﺎﺩﺭ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩ !

من یک کوردم و کوردستانی هستم، ایرانی نیستم، اگر ایرانی بودم دانشجویان بی گناه کوردم به جرم دوس داشتن کوردستان از دانشگاه اخراج نمیشدن!

من یه کوردم و کوردستانی هستم، ایرانی نیستم،اگه ایرانی بودم معلمان و پزشکانم که مذهبشون رو دوست دارن از مدرسه و بیمارستان اخراج نمیشدن!

من کوردم و کوردستانی هستم، ایرانی نیستم،اگه ایرانی بودم،استاد دفاع بدون هیچ دلیلی نمی‌گفت که کوردها با صدام هم دستی کردن!

من کوردم و کوردستانی هستم، ایرانی نیستم،اگه ایرانی بودم برادران کوردم تو زمان خمینی دسته به دسته به رگبار کشیده نمیشدن!

من کوردم و کوردستانی هستم ایرانی نیستم،اگه ایرانی بودم به خاطر یه کتاب کوردی(که چاپ ایرانم بود)یه ساعت مورد بازرسی قرار نمیگرفتم!

من کوردم و کوردستانی هستم ایرانی نیستم،اگه ایرانی بودم از رتبه 2 کنکور تجربی و رتبه 1تجربی و زبان دوباره کنکور نمیگرفتن!

من یه کوردم و کوردستانی هستم، ایرانی نیستم،اگر ایرانی بودم کوردها رو تبعید نمی کردن،کوردستان رو تقسیم نمیکردن!

من یه کوردم و کوردستانی هستم ایرانی نیستم،اگه ایرانی بودم شاهان ایران کوردها رو قتل عام نمیکردن!

من یه کوردم و کوردستانی هستم ایرانی نیستم،اگر ایرانی بودم ایرانیا به کوردها نمیگفتن سر بر تا که مردم ازشون فاصله بگیرن و اونا رو وحشی حساب کنن!

ﻗﻄﻌﺎ ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ،ﯾﻘﯿﻨﺎ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﻫﺮﮔﺰ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ







ﻣﻦ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﮐﻮﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ،ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻡ،ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﻪ

ﺯﺑﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﯾﻢ،ﺗﺠﺰﯾﻪ ﻃﻠﺐ ﻭ ﺟﺎﺳﻮﺱ ﺧﻄﺎﺑﻢ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ!

Keine Kommentare: