Sonntag, 9. Februar 2020

شعری له سهراب سهرابی له وه سف جوانمرگ دکتر فرهاد سهرابی



شعری  له سهراب سهرابی له  وه سف جوانمرگ 
دکتر فرهاد سهرابی

چوم گریانه دلم خمینه 
برام کوچش کرد وی سرزمینه 

له وختی چیه وه مزارستان 
باخ ژیانمان بی وه گورستان 

چمری بارن بکن کوتل کو
هاوار صد هاوار برا ها وه کو 

برا ها وه کو سایه ی سنگیند 
ها وه کو چهره ی جویر گول رنگیند 

ها وه کو لطف و مهر بی چوند 
دلخوشی نیریم برا له شوند 

چیدن وه کوره لقمان دوران 
ارسطوی نامور ناوچگه ی گوران 

راستی و درستی وه پیشه کردی 
زوان وه بدی تو واز نکردی 

درویش مسلک بید، طما نکردی 
تو ذره ی له حق، ناحق نکردی 

وجدانت هرگز وه خو نکردی 
چونکه حلال بید،حرام نکردی 

گر جویر گناه کار بکیشنم وه دار 
ذکر من تونی له صو تا ایوار 

گر جویر خطا کار سنگ وارانم کن 
بند بند گیانم وه تیغ جیا کن 

من هر مواچم تو پیامبری 
رهنمای راهی، پریم رهبری 

هرچی بواچم له وصفت کمه 
داخ دویری تو پریم ستمه 

چوی ساز شکیای بی دنگ کفتیمه 
وه ظاهر زنده وه دل مردیمه 

مردن رای حقه لی دنیای فانی 
ولی ستمن له سن جوانی 

داخ تو سخته درد گرانه 
قلای دلمان بی وه ویرانه 

سهرابی خمبار پی کوچ یارن 
روشنایی روژش چوی شوه تارن 

                        🖤🖤🖤🖤🖤🖤


این قطعه شعر را از طرف خودم تقدیم میکنم به روان پاک برادر عزیزمان دکتر فرهاد سهرابی
روحش شاد و یادش تا ابد گرامی باد

سهراب سهرابی  20 / 11 / 1398













افزودن برنگاشت



https://www.youtube.com/watch?v=CveMYkwcBps&feature=youtu.be


Keine Kommentare: