Sonntag, 24. Mai 2015

در خواست از احزاب كوردستاني بمنظور جلوگيري ازدرگيري نظامي بين حزب پ ك ك و حزب دمكرات كوردستان ايران !



در خواست از احزاب كوردستاني بمنظور جلوگيري ازدرگيري نظامي بين حزب پ ك ك و حزب دمكرات كوردستان ايران !

من چند روزي است به سبب پاره ي كارهاي شخصي از خبره هاي آمده ماس مديا ،و ارتباط جمعي مجازي و ديگر رسانه ها محدود بوده ام . تا اينكه امروز در برنامه تلويزيني روداو مشاده كردم كه برخوردي بدور از انتظار بين حزب كارگران كوردستان باكور (پ ك كه) حزب دمكرات كوردستان ايران در محور كله شين روخ داده است. باورش برايم قابل قبول نبود البته تصادف و تصادم غير مترقبه و ناگهاني غير متحمل نيست!!. من بعنوان يك فعال مدني يارساني و حقوق بشري از طرفين منازعه تقاضا دارم از خود خويش تنداري نشان دهند و مشكلات و مسائل حادث را به شيوه معقول و متمدنانه با گفتگو حل كنند، زيرا در اين برهه از زمان و شرايط حساس و بغرنج بطور عموم در خاورميانه و بطور اخص در سرزمين كوردستان سايه افكنده است لازم مي باشد تمام احزاب كردستاني با بكار گيري ديپلماسي و اتخاذ روش درست از بروز خشونت و درگيري كه موجب برادر كشي شود جلوگيري نمايند.

كوردستان سرزمين احاد ملت كورد مي باشد ودر طول تاريخ پناه گاه مبارزات راستين و حق طلبانه ملت كورد بوده است. طبيعي مي باشد پيشمرگان از هر چهار پارچه كوردستان يار و ياور همديگر بوده و هستند بي شك حاضر نيستند تفنگ را بسوي يكديگر نشانه بگيرند.

امروز عصر آگاهي و بيداري و هوشياري و همكاري احزاب كوردستاني مي باشد در غير اين صورت ازهر رو در روي احتمالي دشمنان ملت كورد سود خواهند برد.قبل از هر مطلبي از تمام كساني اعم از كورد و غير كورد بمنظور جلوگيري و از بروز خشونت و برخورد بين اين دو حزب تلاش مي كنند قدرداني نموده و سپاسگزارم.زيرا هر گونه برخورد نظامي و شروع

در گيري از طرف دو حزب نامرده موجب ريختند خون پيشمرگان شود طرف خاطي محكوم و در پيشگاه ملت كورد بايد جوادب گو باشد

فعال مدني يارساني و حقوق بشري

علي عسكر خسروي
استكهلم    سوئد
تاريخ 20150524

Keine Kommentare: